dinsdag 5 juni 2012

Parijse Creatie..eindelijk dan toch af:)

Hallo allemaal!
Vandaag kan ik jullie dan ein-de-lijk mijn Parijs creatie laten zien.
sjeee wat heb ik hier lang over gedaan.
Vooral het verzamelen van alle Parijse spulletjes was een karweitje, gelukkig heb ik veel hulp gehad en zelf een licht snoertje gekregen.

Hier is ie dan de aller eerste Mon-Linn Creatie!
voor ik hem laat zien wil ik jullie even uitleggen wat Mon-Linn nou weer is.
Ik heb via het forum Monique van Crea-tijd leren kennen(http://creatijd.blogspot.nl/)
Die trouwens een hele leuke webwinkel heeft en zelfs cursussen geeft...

Ik liep al een poos met een idee rond voor een Parijs creatie, maar het wilde niet vlotten , Monique gaf me het laatste zetje en een geweldig idee: gebruik een lichtjes snoer.
Een heel handig item om aan te komen zowat midden in de zomer , maar goed...dankzij Marga ..toch gelukt!

Ik heb een houten kaarsen blad beplakt met oud muziek papier en dit lekker met Gesso besmeerd!
en toen mijn hele Parijs collectie erop geplakt:)
Mooi plaatje dat ik van Anneke kreeg
De houten emblie eronder heb ik overgenomen van een forum dame

Rechts onderin heb ik een klein letterdoosje geplakt, deze kreeg ik van Simoontje.
Het letterbakje heb ik gevuld met mooie emblie`s

Nog een mooi detail op deze foto kunnen jullie zien dat ik voor elk lichtje een bloem heb gemaakt.
Het was de bedoeling om de lichtjes in de Eiffeltoren te verwerken maar dat was echt geen doen.
Dit vind ik zelf ook een mooie oplossing!

Ik had zelfs een lichtroze Eiffeltoren en hoe vinden jullie mijn retro camera?

twee piep kleine Eiffeltorentjes, de hele creatie heeft van die leuke kleine details:)

En zo ziet de creatie er in het donker uit..mooi effect he , de bloemen zo?
Onder de bloemen zit een kaartje met een franse tekst..jullie raden het al, die kreeg ik òòk al van een van de forum meiden!

De gehele creatie in het donker...zoooo romantisch hihih

Deze creatie wil ik graag aan Monique geven , als ze m wil hebben tenminste:)

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn Parijse Creatie vinden?
Het is een echte forum creatie geworden he zo?


Tot snel maar weer
xox
linn







7 opmerkingen:

  1. Geweldig gedaan Linn, het is een pracht-exemplaar met heel veel te zien, net als in de lichtjes-stad Paris ! Wat een eer dat je hem voor mij gemaakt hebt en natuurlijk wil ik hem hebben, maar ga er eerst maar zelf van genieten samen met je liefde, romantisch met de lichtjes aan !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige Creatie Linn!
    Ontzettend leuk met die lichtjes er in ;)

    Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hartstikke leuk geworden Linn en wat geweldig met die lampjes zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend mooi zeg! Leuk met die lichtjes erin en wat een leuke details allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw Linn, wat ontzettend gaaf is dit geworden zeg.
    Super met die lampjes, mooie details allemaal kortom je kan er naar blijven kijken
    Liefs Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit mooi Linn! Wat een leuk idee met die lampjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...