zondag 3 juni 2012

Hoera!! ik heb een prijs gewonnen(+een nieuwe kaart)

Hallo lieve volgers,
hier ben ik dan weer, terug uit het ziekenhuis met wel heel leuk nieuws!
zoals jullie vorige keer hebben kunnen zien heb ik een boekje gemaakt voor het blog van Roxanne(http://roxannecreatief.blogspot.com/) waar trouwens NU weer een leuke uitdaging op staat!!

Vorige week kreeg ik mijn prijs:
wat leuk he? en helemaal in van die mooie zomerse frisse kleurtjes:)
en ook zo leuk: een mooie stans erbij!
ik ben er super super blij mee!
Roxanne nogmaals heeeeeel erg bedankt!

-------------------
dan wil ik jullie
nog een nieuwe kaart laten zien!

Ik had naar het ziekenhuis mijn Copics meegenomen en heb zowat elke dag een afbeelding gekleurd.
Ik zocht alvast een achtergrond papiertje uit en koos hierbij mn Copics kleurtjes uit!
Jaa zowaar ik koos voor mijn achtergrond papier voor STREEPJES:)
en ik heb toch meestal echt een hekel aan streepjes, zeker fel gekleurde!

Ik heb van deze kaart een doorkijk kaart gemaakt door uit de voorkant een cirkel te knippen en mijn plaatje in de kaart te plakken.
De cirkel heb ik met een overlay beplakt van binnen uit!
Een overlay wordt merendeel gebruikt voor op een Lay out maar jullie zien het, op een kaart...kan het ook:)

Om de cirkel op de buitenkant heb ik een geknipte Doily geplakt en deze heb ik met wat bloemen en swirls versierd.

Bovenin heb ik ook nog een vlinder geplakt deze maakte ik zelf van een bloem.
Tè makkelijk: je neemt een bloem met 5 of 6 blaadjes.
Bij een bloem van 5 blaadjes, vouw je het bovenste blad terug en prikt hierin een gaatje waar je een meeldraadj dubbelgevouwen doorheen prikt.e
vastlijmen, lijfje van plakparels en tadaaaaa...

En hier zien jullie mijn plaatje met excuses voor de niet genoteerde copics kleurtjes..

Ik ben benieuwd weer naar jullie reactie`s

Tot laters
xxxxxxx
linn




1 opmerking:

  1. Hoi Linn
    Je kaart is heel mooi, maar dat jij die prijs hebt gewonnen is natuurlijk meer dan verdiend. Het is een pracht album wat je gemaakt hebt. Super leuk! Gefeliciteerd.

    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...