zondag 17 juni 2012

Hoeraaaa!!

Hallo lieve volgers!

Vandaag een heel leuk nieuwtje!
Zoals jullie hebben kunnen lezen in mijn vorige bericht heb ik meegedaan met challenge #141 van het Dutch Card Lovers blog!

Deze kaart is gekozen tot winaar van de challenge

Wat een leuk nieuws he?
het wordt nog leuker want deze keer is de prijs beschikbaar gesteld  door : Het witte luik
(http://www.hetwitteluik-shop.nl/)

Poeh wat een mooie dingen hebben ze bij het witte luik ...en helemaal in de stijl waar ik dòl op ben!1

Hopenlijk is mijn geluk besmettelijk en wint het Nederlands Elftal òòk vanavond:)

Natuurlijk maak ik een foto van de prijs, zodat jullie kunnen meegenieten!

tot snel maar weer!
xox
linn

7 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd het was ook een super leuk kaartje !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gefeliciteerd!! Hartstikke leuk voor je joh!! :-)

    Liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat enorm gaaf, van harte gefeliciteerd !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd meid, het is ook een geweldig mooie kaart
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nogmaals GEFELICITEERD een terechte winnaar met je mooie kaart en veel plezier met deze super prijs

    Liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat (zo zeggen ze dat in België) ;-)
    Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En heb je je prijs al ontvangen of (en bestelling??
    heb een award voor je klaar staan op mijn blog, kom je hem ophalen

    Liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...