donderdag 7 juni 2012

Die forum meiden toch...

Hallo lieve lezers!
Vandaag kreeg ik een leuke verrassing in de bus...
Ik werd hier even stil van..wat een lieve meiden toch allemaal.
Monique, je had me geen groter plezier kunnen doen , dank je wel!

Hier de foto`s van mijn verrassing:

is het lief of wat?

De binnenkant van de kaart is òòk helemaal geweldig:
Wat een heel bijzondere kaart!
Als ik dit allemaal lees weet ik gewoon niet wàt te zeggen...
En geloof mij, dat gebeurd echt niet vaak:)

Ik wil alle lieve meiden bedanken ,deze kaart krijgt een ere plaatsje!

-----------------
Dan nog een huishoudelijke mededeling:
Ik ben nòg een blog begonnen..een met forum en blog tips en tricks.
de bedoeling is dat er veel info op komt hoe je dingen aanpakt in blog en forum land!
Ik hoop op veel reaktie`s , aanvullingen en natuurlijk zijn alle vragen welkom!

Dit is het adres van mijn nieuwe blog:
http://dokterphlinn.blogspot.nl/

de naam Dr.Phlinn heb ik een beetje gestolen van Dr.Phill die probeert ook probleempjes op te lossen:)

Ik ben natuurlijk benieuwd wat jullie van mijn initiatief vinden..

Tot snel weer
xox
linn

1 opmerking:

  1. Wat ontzettend lief van ze!
    Daar zal je inderdaad vast erg blij mee zijn.

    En wat een leuk initiatief, de naam vind ik ook geweldig leuk gevonden Dr. Phlinn :D
    Ik ga zeker eens een kijkje nemen!

    Liefs
    Naomi & Aaron ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...