zondag 24 juni 2012

Mijn prijs!!

Hallo allemaal,

Zoals jullie al weten heb ik bij Dutch Card Lovers een challenge gewonnen.
Een paar dagen geleden viel de prijs in mn brieven bussie en o wat ben ik hier blij mee!

Natuurlijk laat ik jullie graag mee genieten, hier wat foto`s:
De prijs was prachtig verpakt, ik was al helemaal blij toen ik de verpakking zag!
met de inhoud natuurlijk nòg meer:)

Hier werd ik wel even stil van: zo veel moois!

Ik ben helemaal verliefd op deze gave foam rozen, vooral de kleine roze rechts heeft mijn hart gestolen:)

waaauuuuwww 2 mooie parel headpinnen en een prachtig mooie kwast .
Het zilver kleurige ornament is ook zò geweldig gaaf he?

En wat dachten jullie hiervan? een mooi kaartje met oudroze kant, bijna te mooi om te gebruiken!

Wat een geweldige prijs he? en helemaal mijn smaak!
Ik wil natuurlijk Dutch Card Lovers bedanken dat ze mij tot winnaar hebben gekozen en Marjo van Het Witte Luik ook heeeeeeeel erg bedankt voor deze gave prijs!

Trouwens...ik ben even wezen kijken op de site van Het Witte Luik (http://www.hetwitteluik-shop.nl/)
En ik moet zeggen: wat een geweldig mooie spullies heeft Marjo daar te koop staan...kwijlll

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn prijs vinden, ik ben hard aan het verzinnen hoe ik deze mooie spullen ga gebruiken...

Tot snel!

xox
linn

12 opmerkingen:

  1. Mooie spulletjes heb je gekregen idd helemaal jij.
    Heb jij nog niet eerder op de site gekeken 8) dat valt mij toch weer tegen, maar ik had je gewarschuwd..... ben zelf ernstig de mist ingegaan. Geniet maar lekker van je superdeluxe prijs en van de zondag.
    Big Hug, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben wel benieuwd wat jij voor leuks hebt besteld!
      je hebt helemaal gelijk die site van het witte luik is tè leuk!
      knuffie terug van mij!
      xox
      linn

      Verwijderen
  2. Waw wat een super leuke prijs heb je gekregen, echt hele gave spulletjes.
    Veel plezier ermee Linn !!

    @ en inderdaad een verleidelijk winkeltje !!

    lieve groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en dat dankzij jouw gave papier Ria!
      Ik wilde deze prijs al met je delen, misschien heb je nu spijt dat je zei dat het niet hoefde:)
      De webwinkel is te leuk idd daar moet ik niet te vaak op kijken anders wordt ik nog arm!
      liefs
      xox
      linn

      Verwijderen
  3. super gave spullen heb je gewonnen veel plezier met je prijs maar dat zal vast goedkomen. Inderdaad de verpakking op zich is al een cadeautje en zonde om open te maken

    liefs yvon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Yvon!
      Het is heerlijk om zo`n mooie prijs te winnen!
      Ik ben echt blij ermee en de creatie`s , die zie je vast snel voorbij komen!
      xox
      linn

      Verwijderen
  4. Alleen al voor de verpakking van de prijs zou je willen winnen ;-) en ik ben niet de enige die dat vind, lees ik. Veel plezier en laat ons meegenieten van de verwerkte resultaten.
    Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja het is erg mooi he de verpakking! het is dat ik zo nieuwschierig ben, anders zou ik nog niet weten wat er in zat, zo mooi!
      ik heb wel een paar leuke spullies van op de verpakking kunnen redden voor hergebruik:)
      xox
      linn

      Verwijderen
  5. Hoi Linn,
    Nogmaals gefeliciteerd en bedankt voor je leuke verslag ervan! Ik bloos van de reacties, dus ik ben ook blij!

    lieve groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Marjo de dames hierboven hebben gewoon he-le-maal gelijk!
      het is erg makkelijk verslaafd te raken aan jouw webwinkel!
      xox
      linn

      Verwijderen
  6. wat een mooie prijs heb je gewonnen. En we missen je op het forum. Hebben al een opsporingsbevel naar je uit laten gaan.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...