maandag 4 juli 2011

nog meer ruilen :)

vandaag kwam er al weer zo`n erg leuke verrasing in mn brieven bus!!
van simone kreeg ik een hele berg lintjes!
ik heb een zwak voor lintjes en hier ben ik dan ook erg blij mee:
wat een boel he? dat kan weer mooi in mn lint lade.ik heb natuurlijk al een boel lint, maar nooit genoeg:)
ik kan ook maar moeilijk afstand doen hoor van mn lintjes en kantjes, ik vind het vaak "zonde"om ze te gebruiken.
of zoals ik zelf altijd al zeg: ik heb een lint verslaving:)
hier een foto van mn lint /kant lade:

valt nog best mee he? hahha niet dus...

bedankt voor het kijken en mocht jouw lint nog een nieuw huisje zoeken..you know where to find me.
jaa hoor ik begin wel een opvanghuis voor afgestoten en zieluge lintjes:)

liefs en tot snel
xxxxxx linn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...