woensdag 27 juli 2011

Een nieuw kijkkastje!

degene die mij al wat langer kennen weten het al...ik ben dol op kastjes, doosjes kortom van alles waar je mooie spulletjes in kan maken of laten zien.
dit is mijn nieuwste creatie:

een fornituren kijkkastje!

kijk hier wat details:



lief he die ouderwetse naaigaren klosjes? ik haalde al de draad eraf en deed er wat kant omheen, vast gemaakt met een decoratieve pin.
De naaiklosjes komen van onze zolder, waar nog een heleboel dozen staan van mijn liefste zijn opa en oma...wie weet wat ik nog meer allemaal tegenkom:)

Nog een heel bijzonder detail: een piep klein breiwerkje, wat ik zelf heb gebreid op mini naaldjes(0,6)
hierna heb ik het breiwerkje overgezet op cocktail prikkertjes die ik iets korter heb gemaakt.
schattig he? maar wat een gepriegel zo`n klein breiwerkje...

hierboven nog een keer het kastje, ik krijg er zelf geen genoeg van:)
het kastje hangt op een ereplaats in mijn prive expositieruimte....de toilet :)

bedankt allemaal weer voor het kijken, een echte uitleg heb ik niet van dit kastje omdat het meer een geval is van leuke spulletjes verzamelen en die "tentoonstellen" :)
binnekort ga ik 3 nieuwe kijkastjes maken en ik beloof dat ik die stap-voor-stap zal laten zien!!

heel veel liefs en tot snel
xxxxxxx linn

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat leuk gemaakt zeg! Het behoeft verder toch ook geen beschrijving? Ik denk zo dat jij een heel gezellig toilet hebt, waar genoeg te zien is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kastje en al die kleine naaiass. doen het erg goed !!!
    maar hoe kom je aan zo'n klein naaimachientje ??

    @ bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog !!!

    lieve groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk kastje heb je gemaakt, er zitten zoveel leuke details in, zoals: het breiwerkje en het klosje garen. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt er echt een prachtig kijkkastje van gemaakt, leuk als die naaispullies.
    hihi de tijd van een toiletbezoek wordt met al dat leuks wel langer ;)
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig kastje heb je er van gemaakt , denk alleen dat jou visite heel lang weg blijft ;)
    ben benieuwd wat je nog meer maakt binnenkort

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit LEUK Linn!!!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...