dinsdag 26 juli 2011

card kit swap

ik wil  jullie nog even laten zien wat voor leuks ik kreeg met de card-kit swap van het forum:

Dit was mijn roze kitje

En deze kaart maakte ik ermee!! lief he al dat roze.Ik weet niet of het jullie al opgevallen is...maar roze is toch wel mijn lievelings kleur :)


ik kreeg ook nog een heel leuk vintage kitje


Daar maakte ik deze kaart mee
ennnn:

een kaart gemaakt van een bruin zakje. hierboven de voorkant

De binnenkant

achterin zit een uitschuifbaar kaartje voor je boodschap

en de achterkant is ook niet te versmaden:) al zeg ik het zelf!!

wat een leuke swap vond ik dit, een geweldig idee van jacq!!
ik kijk al uit naar onze volgende swap

bedankt voor het kijken allemaal en mocht je een berichtje achterlaten: alvast heeeeeel hartelijk bedankt
liefs
xxxxxxxx linn

1 opmerking:

  1. Je hebt er prachtige kaartjes van gemaakt Linn.

    @ bedankt voor je lieve reacties op mijn bloggie !!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...