maandag 4 juli 2011

Aaron zn voetjes warm houden:)

voor mn liefste vriendinnetje haar kleine ventje , Aaron, heb ik hele leuke slofjes gehaakt:
zo zien ze er aan de zijkant uit:


de bovenkant van het voetje en de schacht zijn in een neutrale kleur, ik vond ze anders veel te druk worden:)
ik hoop maar dat Aaron er blij mee is en ze aan laat zitten hahhaa.
ik ben dol op babyslofjes maken,telkens als er een baby wordt geboren pak ik snel mn breipennen en maak een paar slofjes!
dit was de eerste keer dat ik een paartje heb gehaakt...en ze zijn goed gelukt he?
hier nog een foto van al mn slofjes:

de 2e in de rij zijn de schoentjes die mn dochters allebei hebben aangehad, zo schattig he?
bedankt weer voor het kijken en tot snel
liefs xxxxxxx
linn

1 opmerking:

  1. oooohw wat een schatjes knap hoor zover ben ik nog niet met haken maar wie weet
    groetjes Elske

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...