maandag 23 april 2012

Dutch Dare Card Challenges #161

Hallo lieve volgers!

Vandaag weer eens een kaartje voor een leuke challenge!
Op het blog van Dutch Dare Card Challenges (http://dutchdare-cardchallenges.blogspot.com/),
is er elke donderdag een leuke nieuwe challenge!

Deze week is de sketch voor de challenge:
Waarna ik deze creatie maakte:
detail foto`s:




Het dessin papier is van Pebbles , de vogelhuisjes komen uit een ander vel dan het achtergrond vel  en heb ik allemaal uitgeknipt.
Hierna heb ik ze met 3 D opgeplakt en versierd met mijn witte gel pen:)


Het vogeltje is een digitale stempel, geen idee meer waar ik die ooit vond, die ik natuurlijk weer met mijn Copics heb gekleurd (R29, R27 en R22)
Het vogeltje kreeg ook wat witte gelpen versiering en een plak stras steentje als oogje!

Als laatste heb ik drie kleine strookjes op de kaart geplakt en deze met mijn crop-a-dile en eyelets vastgezet!

Ik vind het echt een vrolijk kaartje geworden en...als jullie goed kijken , kan je al zien welk huisje het vogeltje heeft uitgezocht:)

Bedankt weer voor het meekijken en natuurlijk: Tot snel!!

xxxxxx
Linn

1 opmerking:

  1. Kom weer eens even een kijkje nemen op je blog.
    Jeetje wat een onwijs gaaf kaartje zeg, en wat een ontzettend leuke titel.
    Echt erg mooi geworden.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...