zondag 15 april 2012

2 kaartjes en een nieuwe broodrooster:)

Hallo lieve volgers,
wat een leuke titel voor een blogpost he? hihih

Als eerste wil ik jullie mijn twee nieuwe kaartjes laten zien:
Deze keer weer eens een mannen kaart!
Ik ben zelf dol op deze kleuren  trouwens:)
detail van de kaart:
Ik had deze kaart al helemaal af maar ik kon toch niks verzinnen voor de rechter bovenhoek...
En deze was toch wel erg kaal...
Mijn lieve mannetje gaf de tip om deze rub-on te gebruiken en ja hoor, helemaal in stijl! en meteen "af"

geweldig hoor zo`n meedenkende man!

Kaart 2:
Een kaartmet een stempel afdrukje van Lilly of the valley en gekleurd met Copics.

Om zo`n lief vachtje te krijgen maak je eerst met met E35 op de donkerste gedeelte streepjes , daar ga je met E31 streepjes tussen zetten deze maak je iets langer.
Dan met E53 streepjes en als laatste E 50
Let op dat je niet alles blend want het is bij een diertje nét zo leuk om wat structuur te behouden..vind ik dan he?

de bloemen de rode heb ik met R22, 27 en 29 gekleurd en de gele met Y15, 11 en 00.
In het hartje heb ik wat kleine stippen E53 gezet

de achtergrond heb ik met een puntjes techniek zo gekregen hiervoor maakte ik stippen met:
C1,C00,B00 en B60
je maakt stipjes van donker naar licht, het donkerste naast het plaatje en hoe verder weg hoe minder stippen en hoe lichter.

Hier nog een detail foto:
Zoals jullie op deze foto goed kunnen zien heb ik in de hartjes van de bloemen kleine stipjes met mijn witte gelpen gezet, dat geeft net een frissere uitstraling en de bloemen worden minder massief!

Misschien moet ik maar eens een "hoe doe je dat nou?" uitlegje over de Copics gaan maken...wat vinden jullie?
En vinden jullie het fijn om te weten welke kleuren ik gebruik of zeg je: mij te veel info ? :)

Ik hoor natuurlijk erg graag jullie reactie`s!!

Dan...als laatste wil ik jullie graag mijn nieuwe broodrooster laten zien.
Je zou zeggen wat is er nu bijzonder aan een broodrooster?
nou dit dus:
Is het een schatje of niet?
Helemaal lief deze leukerd...gevonden door Hans op het internet.

Ik ben al jaren dol op alles met varkentjes en ik heb wat kleine varkentjes spulletjes maar deze is wel meteen het topstuk en ik kan jullie vertellen dat dit varkentje heerlijk boterhammetjes kan roosteren:)

Ik wordt hier zò vrolijk van he? hihih

Ik hoop dat jullie het weer gezellig vonden om mee te lezen en natuurlijk: Tot snel
xxxxxxxxx
linn





8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Linn, en meis wat gaat je dat copic kleuren goed af zeg....te gek.
    En ooooooo ben weg van je broodrooster, wat een GEWELDIGGGG gaaf varken wahahahaha

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Jacqueline!
      het kleuren met Copics is heeel anders dan met de Derwents, maar echt geweldig om te doen!
      xox
      linn

      Verwijderen
  2. wat een geweldige kaartjes heb je gemaakt. mooi hoe je gekleurd meid.
    en je broodrooster wauwieee wat een gaaafff leuk ding, zodra ik in het hoge noorden kom wil ik toast bij je eten.
    lieve groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel meis
      en de broodrooster staat al ongeduldig op je te wachten hier :)
      xox
      linn

      Verwijderen
  3. Knor knor wat heb je prachtig gekleurd, idd erg indrukwekkend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi monique ik he een copics talentje wellicht:)
      thx meid!
      xox
      linn

      Verwijderen
  4. wat een leuke kaartjes zeg :D en wat een super leuke broodrooster haha :D hij is echt leuk XD ♥♥♥
    Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...