zaterdag 17 maart 2012

Kaartjes uit èèn cardkit

Hallo volgers!

Op het forum hebben we weer eens een leuke card kit swap gehad:)
Deze keer kreeg ik een geweldig leuke kit van Margot.


Uit de kit heb ik wel 3 kaartjes gemaakt die ik jullie graag wil laten zien:

kaart 1:
Details:
Ik heb een grote cirkel geknipt en allemaal kleintjes geponsd, door deze aan de achterkant half op de cirkel te plakken krijg je een schulp randje!

Kaart 2:
details:
Op deze kaart heb ik het Magnolia plaatje gekleurd met Distress Inkt! hoe vinden jullie het geworden ...zo voor de eerste keer?

het werkt wel weer heel anders dan mijn derwent potloden zeg:)

Het Magnolia plaatje en de ticket heb ik zelf toegevoegd, de rest kwam allemaal uit de card kit.
Ook de bloem heb ik zelf gemaakt...met de lintjes uit de cardkit!:)

Kaart 3:
Hier zien jullie een plaatje dat in de card kit zat, ook deze heb ik ook met distress inkt gekleurd!
De doily vind ik ook zo mooi he?
Het is een gemaakt van een stans van Cheery Linn.


Het papier van alle drie de kaartjes is trouwens van Bo Bunny.
Een prachtige lijn moet ik zeggen, mooie kleurtjes zo bij elkaar.

Ik vind die cardkitjes altijd erg leuk om te maken èn te krijgen!
Soms krijg je dingen die je misschien zelf niet had gekocht en toch wel eruuugg leuk blijken te zijn!

als laatste wil ik jullie even laten zien hoe ik mijn foto`s maak:
Ik zet als eerste mijn creatie op een scrapvel, zoals jullie kunnen zien heb ik hier voor kraft papier gekozen.
Hierna als achtergrond een ander scrapvel en zo maak ik mooie rustige foto`s.

de laatste tip die ik wil meegeven: hou je foto toestel zo dat je kaart/creatie er recht op staat, meestal moet je de camera  op dezelfde hoogte houden als je creatie!

Dat was het weer voor nu..

ik hoop weer tot snel!

xoxoxox
linn






1 opmerking:

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...