dinsdag 13 maart 2012

Een prachtig pakketje!

Hallo Allemaal!

Vandaag kan ik het niet laten om jullie mee te laten genieten van het ge-wel-dige pakketje dat ik heb ontvangen!

Dit pakketje heb ik van Lillian overgenomen! Zij wil helemaal gaan stoppen met scrappen door gezondheid problemen!
Niet leuk hoor voor haar , maar ik koop zo langzamerhand haar hele voorraad op en daar kan zij weer leuke Trollbeads mee kopen:)

Lillian en ik hebben zowat dezelfde smaak, wat het allemaal erg makkelijk maakt omdat ik me zo geen zorgen hoef te maken of ik het pakketje wat leuk zal vinden:)

nou ik hou jullie niet langer in de spanning , hier de foto`s van mijn pakketje en pas op: niet gaan kwijlen:)





Het papier in het pakket is allemaal van Pion, dat is toch wel een van mijn favoriete merken:)
En wat een mooie dingen zitten er allemaal bij he?
prachtige brads, swirls en ook nog een mooie rozen stempel.

Heerlijk, ik ben hier zoooo blij mee , ik vind het bijna zonde om te gebruiken :)

Vinden jullie mijn pakketje ook zo gaaf?
Ik weet toevallig dat Lillian nog veel meer mooi spul heeft...
Dit is haar blog:
http://scrapenjoy.blogspot.com/

Ik ga weer sparen voor nog zo`n gaaf pakketje hihi..
Helaas is mijn scrappot echt helemaal leeg nu

Lillian nogmaals heeel hartelijk bedankt voor je prachtige pakketje :

Ik ben erg benieuwd wat jullie van mn nieuwe aanwinstjes vinden..
Ik ga er weer van door maar ik ben natuurlijk snel weer van de partij!

tot snel!

xoxox
linn







4 opmerkingen:

  1. dat is een super pakket !!!
    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n geweldig pakket, jij verveeld je voorlopig niet denk ik zo ;-)
    Liefs brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh meid dat is gewoon zonde om te gebruiken, wat een gave spulletjes zijn dit.
    inderdaad lilian had altijd van die super spullen.
    veel plezier ermee
    groetjes SImone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een mooie spullen gekocht bij Lilian.
    Zo mooi dat ik er ook een heb besteld .
    Heel veel plezier met je nieuwe spulletjes.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...