donderdag 13 oktober 2011

Fantastisch leuk nieuwtje!!

Hallo Allemaal

Vandaag wil ik jullie eens een heel leuk nieuwtje meedelen!!!

Ik ben namenlijk sinds kort DT lid geworden:)
gaaf he?
Mijn lieve vriendinnetje Naomi heeft een webwinkeltje(de link staat rechts in mn side bar)en sinds kort is zij nu ook een "winkel blog" begonnen.

Nu vroeg ze mij als DT lid, wat een eer zeg, ik zei natuurlijk meteen ja !
Ik heb er onwijs veel zin in en hoop dat jullie allemaal komen kijken naar wat voor leuks we daar allemaal gaan laten zien.

Ik ben van plan om zeker ook voor dit blog een hoop leuke uitlegjes te gaan maken en ik weet zeker dat jullie deze graag lezen(ja toch??)

Voor nu wil ik jullie eerst eens even laten kennismaken met het hobby blog:
http://knowmehobby.blogspot.com/

Veel van mij staat er nog niet op...eigenlijk alleen mn naam hihi...maar daar komt snel verandering in hoor!

enfin het is nu echt officieel:


Ik kan wel juichen van blijschap en ik wil Naomi alvast bedanken voor het getoonde vertrouwen in mn talentje(bloos)
heel veel liefs en tot snel,
groetjes van een supertrotse Linn
xxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...