vrijdag 28 oktober 2011

Dutch card lovers # 113

hallo lieve volgers!
vadaag wil ik jullie even laten zien wat ik heb gemaakt voor de challenge op http://dutchcardlovers.blogspot.com/ # 113

ik vind het altijd zo leuk om mee te doen aan de verschillende challenges:)
dit is de sketch van de uitdaging:
en hier mijn uitwerking van deze leuke kaart sketch:

voor jullie nog een detailfoto van het kleine labeltje dat ik maakte:


De bloemen heb ik gemaakt met houten emblie`s die ik ooit kocht in Heesch, de randjes zijn uit een pons vel van basic grey en de stempel is van marianne design:)

ik vind het leuk om mn witte gel pen te gebruiken en net echte stiksels te tekenen:)

bu maar hopen dat mn kaartje in de smaak valt al is meedoen natuurlijk ook al heel leuk!

liefs en tot snel weer
linn
xxxxxxx

4 opmerkingen:

  1. op het nippertje gered, heel mooi geworden, bedankt voor het meedoen met dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan Linn, leuk die houten rondjes. :)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk hoor bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey,
    Erg leuke en mooie kaart!!
    En die witte gel pen maakt het helemaal af!!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...