zaterdag 24 september 2011

nieuwe bedeltjes en een kado label/klein kaartje

hallo allemaal!
daar was ik weer:) ik wil jullie graag even laten zien welke enorm leuke bedeltjes ik heb gekocht:
Wat een snoepies he? het grote gekleurde bedeltje van Hello Kitty op een paard is voor mn verzameling en de rest van de bedeltjes gebruik ik voor een bedelarmbandje:)
deze leuke bedeltjes kun je kopen bij Little bird, er staat een button van haar webwinkeltje in mn side bar!
Zij heeft altijd erg leuke bedeltjes en bovendien niet duur! Ook kreeg ik bij mijn bestelling een bedeltje extra kadoo: het rendiertje op de foto...gaaf he?


Verder heb ik nog een kado label en/of klein kaartje gemaakt:
Het plaatje is leuk he? die kreeg ik van Anneke!
Het is een stempelafdrukje die eigenlijk zwart-bruin is, ik heb de afdruk een beetje ingekleurd met de Derwents.
De hoed van de dame is nog versierd met een plaksteentje en ze heeft een plaksteentje als kleine oorbel.
De strik komt uit mn vooraad...die strik is echt goed gelukt  en staat mooi bij de label , al zeg ik het zelf:)

bloementjes zijn weer van jacq en de tekststempel heb ik eerst op een journaling labeltje van Basic grey gestempeld  en hierna op het kaartje/labeltje geplakt.

Ik ben echt super tevreden over deze leuke kado label/klein kaartje.
Ik heb nog geen idee of deze aan een kadootje komt of dat ik `m zal gebruiken als kaartje...
Wat vinden jullie???

Ik wil jullie weer bedanken voor het kijken en natuurlijk: tot snel!!
xxx
linn




1 opmerking:

  1. Leuke label zeg, het plaatje is zo lekker vintage ook! En je bedels zijn gaaf, ik heb het rendier laatst ook op de beurs gekocht. En die messingkleurige zijn ook mooi! Ik ben net zo dol op bedels als jij, en ze kosten zo weinig, dus de drempel om meer te kopen is niet zo hoog :)

    veel plezier ermee

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...