woensdag 21 september 2011

Challenge 2011 #18 op het Derwent blog

Op het blog van : alles met en over kleuren met Derwents(http://allesmetenoverkleurenmetderwents.blogspot.com/) staat een leuke challenge:

2011 #18
Paperpiercing, maar met Derwent
Voor diegene die niet weten wat dit is, een kleine uitleg.
Een deel van je stempelafdrukje kleur je niet, maar daar plak je designpapier op.
Het makkelijkste gaat dit als je de stempel op het designpapier stempelt en dit uitknipt, duidelijk? anders mag je het ons gerust vragen.
 Dus het afdrukje moet zowel paperpiercing als ook een deel ingekleurd zijn met Derwent.

Wat kun je winnen deze keer:
Dat is een Nestabiltie naar keuze
aangeboden door Scrap & More


mijn uitwerking voor deze challenge is deze kaart :

wat een lief kaartje geworden he?

ik heb ook een uitlegje gemaakt over hoe je dat nou doet zo`n stempel afdrukje"aankleden"
http://made-by-linn.blogspot.com/2011/09/stempel-afdrukje-aankleden.html

ik ben natuurlijk weer benieuwd naar al jullie reaktie`s die ik erg leuk vind om te lezen, ik kan jullie niet vaak genoeg bedanken he? :)
heel veel liefs en tot snel
xxxxx
linn


5 opmerkingen:

  1. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Lin, en wat een leuk idee om zo een stempelafdruk aan te kleden
    Lefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje Linn!
    Groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linn,ook heel mooi kaartje wat je gemaakt heb met die Prima verpakking op het forum. En bedankt dat je mijn blogje er bij zette.
    Groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje, bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart leuk dat je meedoet bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...