dinsdag 10 december 2013

2 Nieuwe Lo`s

Hallo lieve volgers!

Vandaag wil ik jullie wel twee nieuwe Lay out laten zien die ik maakte!

De eerste begon met een schoolfoto van mijn middelste dochter, Macy

Men zegt dat ze veel van me weg heeft en ik moet zeggen, als ik foto`s van mezelf zie op die leeftijd.. zie ik wel dat we op elkaar lijken :))

Een titel heeft de Lay out eigenlijk niet, ik heb gewoon haar naam erop gezet:


De basis voor deze Lay out(het rode papier met tekst dus) is een papier van Making Memories
"love story"
Hierop plakte ik twee bladzijdes uit een oud woordenboek.
Met wat letter stickers beplakte ik deze bladzijdes en dan net of de letters uit het boek zijn gevallen:)

 
Onder de foto wat laagjes van papier dat ik overhad en mooi erbij vond passen.
Ik sneed uit rest papier hartjes met mijn slice en ook de titel is met de slice gemaakt

hier zien jullie de lettertjes uit het boek vallen en rechts een stukje van een hartje

nog meer letters, hartjes en spetters met lichtblauwe verf..
 
Ik ben super blij en tevreden met deze Lay out!
 
Mijn lief vond de Lay out wel mooi.. maar ...een beetje druk
Of ik ook eens een rustige Lay out kon maken?
 
Tuurlijk.. kan ik ook
met als resultaat, lay out #2:
 

Deze Lay Out heeft als titel:
Schiphol-Vliegtuigjes kijken
 
Het papier is van Pion, dat vind ik wel zo`n mooi merk he?
 
Op het onderste vel plakte ik een stook iets donkerder Pion papier
Onder de foto een mat van het zelfde vel als de strook, alleen draaide ik het papier hierbij om:)
 
 
Het blauw uit de foto wilde ik perse laten terug komen dus maakte ik met de achterkant van een potlood(met gum) stippen met distress inkt Faded Jeans

 
De houten vliegtuigjes kleurde ik m4t mijn Tim Holtz markers en gaf ze met Glossy Accents een glanslaagje
 

De bloemen maakte ik ook zelf met 3 stansjes.
De buitenkant van de bloem heb ik bewerkt met distress inkt Vintage Photo en in het midden onder de middelste bloemen wat Broken China
 
In het hartje van de bloem plakte ik een blauwe parel

Aan de bovenkant van het papier heb ik met een mask die Peetje voor me maakte leuke wolkjes met distress inkt Pumice stone en Iced Spruce.
 
Dat was mijn creativiteit weer voor deze keer..
 
 
Dat vind ik wel het fijne van een Lay out maken, je kan er zoveel kanten mee op en er zijn zoveel technieken die je kan gebruiken!
 
 
Ik hoop dat jullie het weer gezellig vonden om mee te lezen, dank jullie wel weer voor jullie aandacht, en ik zeg:
Tot Snel!
 
xox
Linn
 
 
 

1 opmerking:

  1. Leuke lo's Linn! Vooral die letters die uit dat boek vallen zijn geweldig gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...