vrijdag 15 november 2013

Stampin`up

Hallo Hallo Lieve volgers

Ik heb een boel nieuws vandaag, dus laten we snel beginnen:))
Als 1e ben ik benaderd om voor de maand November gast Designer te zijn bij het Su-per challenges blog:
http://su-per-challenges.blogspot.nl/

Dit blog is, zoals de naam al doet vermoeden, een challenge blog met Stampin` up uitdagingen.

Ik ben super trots en blij dat ik een maandje mee mag draaien.. dat smaakt naar meer!

Mijn 1e uitwerking voor dit blog staat inmiddels online, ik kan jullie hier alvast een klein sneakje laten zien:


 
Ik ben zelf erg blij met het resultaat van deze leuke kaart die ik maakte met mijn nieuwe stempelset..
De Six-sided Sampler set, deze ziet er zo uit:

Natuurlijk leg ik jullie graag uit hoe ik de stempelset heb gebruikt en welke kleuren inkt ik nam, maar ik wacht heel even tot de leuke challenge van het SU-per challenges blog is afgelopen!
De uitleg houden jullie dus nog heeel even tegoed!

Ondertussen, ga gerust een kijkje nemen op dit leuke challenge blog, er loopt een erge leuke uitdaging op dit moment met het thema herfst:)

Hier een linkje naar de challenge, hier kunnen jullie ook mijn voorbeeld kaartje bewonderen:
http://su-per-challenges.blogspot.nl/2013/11/uitdaging-19-herfst.html


Dan het tweede nieuwtje.. en ja deze heeft òòk al te maken met Stampin `up

Een poosje geleden was er een leuke aktie waarbij je in kon stappen bij een demo dame van Stampin`up.
Na enige twijfel heb ik de stap genomen en mag ik mijzelf nu SU dame noemen:)
Eigenlijk heb ik het allereerst voor mijzelf gedaan.
Ik ben helemaal dòl op de produkten van SU en krijg al een aardige verzameling!


Hier zien jullie, boven op mijn stempel kastje, mijn verzameling SU inktpads.. Ik kan er geen genoeg van krijgen wat stempelt deze inkt fan-tas-tisch!


Om de boel overzichtelijk te houden maakte ik met witte tags en een D ring een hele handige kleuren waaier van alle inktjes!

En hier zien jullie mijn stempel sets..
 
Natuurlijk, dit smaakt naar meer , vandaar ook dat ik nu ingestapt ben en wel bij Team Utopia van Miranda Mols.
Haar blog kan je hier vinden:
 
 
Ik ben ontzettend blij met deze leuke kans en Miranda is echt een topper die me helemaal in mijn waarde laat en het lekker op mijn eigen manier laat doen:)
Ze is er altijd voor vragen of opmerkingen.. kortom een fijne dame!
 
Natuurlijk kunnen jullie, mocht je iets leuks zien van SU, altijd bij mij bestellen.
Ik zal vandaag even een catalogus van SU in mijn side bar plaatsen en mocht je vragen hebben.. schroom niet , ik of een andere dame binnen het team kunnen je vast helpen!
 
Voor nu zit ik alvast heel erg te verzinnen wàt ik ga bestellen, ik wil alles van SU wel, dat is het probleem niet .. maar welke dingen eerst hé?
hihi wat een Dillema!!
 
Als laatste wil ik jullie, nu we toch lekker in de SU sfeer zitten, een lief kaartje laten zien dat ik maakte met de SU stempel set: A Round Array
 
Ik heb de stempels over de gehele kaart gestempeld met de stamp-a-ma-jig.. wat een geweldige tool is dat toch , ik snap niet dat ik ooit zonder heb gekund:)
Mocht je nu niet weten hoe deze fijne tool werkt, hier een tutorial:
 
 
 
Dan nog wat detail foto`s:
 

Het sentiment voor deze kaart komt ook uit de stempelset en stempelde ik met Versamark dat ik daarna bestrooide met lichtblauw emboss poeder.
Met een cirkel ponsje ponste ik het vormpje uit en plakte deze op een stukje Baja Breeze Cardstock van SU, dat ik uit ponste met een zonnetjes pons:)
 
 

Om de kaart he-le-maal af te maken , plakte ik er 3 pailletten op!
 
 
Zo dat was weer een lange post van mij!
Ik hoop dat jullie mijn creatie`s leuk vinden en wil jullie bedanken voor het meelezen!
 
Ik ben snel weer terug!
Tot ziens
xox
Linn
 

 

5 opmerkingen:

  1. zo jij hebt een aardige verzameling SU spullies!
    mooie kaarten weer linn!

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg Linn wat een post, en wat een leuke spulletjes heb je al, je kaartje vind ik superleuk en ook je tweede. Ik kom vast eens bij je bestellen als ik weer in een hebben hebben mood ben, groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk een collega! Leuke kaart en geweldig hé al die spullie's. :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo Linn, wat een fijne nieuwe wending maak je daar zeg, een echte SU dame, proficiat :-)
    Ik ben nu al benieuwd welke leuke & mooie nieuwtjes je ons allemaal gaat voorschotelen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...