woensdag 28 augustus 2013

Nog een jacq &Linn kaartje + Lay out - Surprice

Hallo lieve volgers!

Ik maakte nog een leuk kaartje uit mijn geweldige swap van Jacq, heerlijk gewoon al die geweldige spulletjes:)
Dit is mijn nieuwste kaart:

Het stansje van het vogeltje en de vogelkooi is van Tim Holtz en zat ook in de swap.
Ik blijf het een prachtige stans vinden.
 
De vogel heb ik bewerkt met Distress inkt, Vintage photo en de randjes met Walnut stain.
Hierna heb ik de vogel bewerkt met UTEE(dat is extra dik emboss poeder)
Hiermee geef je een stansje een mooi glans laagje!
 
Het oogje maakte ik met een zwarte parelpen
De kooi is bewerkt met dezelfde kleurtjes distress inkt en versierd met wat bling plak steentjes, ook al uit de kit:)
 
Nog wat details, ik weet hoe dol jullie op detail foto`s zijn:):
 

Op een kleine label plakte ik een stukje design papier en hier stempelde ik met distress inkt Walnut stain een tekstje op.

De vogel van dichtbij, zo schattig he?
 
-------------------------
 
Dan wil ik jullie graag mijn allernieuwste Lay out laten zien met de titel: Surprise:
 
Voor deze Layout heb ik voor het thema cirkels gekozen.
Als eerste nam ik een scrapvel met allerlei gekleurde stippen.
 
Met een bord tekende ik aan de linkerkant een cirkel met potlood.
 
Toen pakte ik mijn restjes papier bak en met een cirkelponsje maakte ik een heleboel kleine cirkeltjes, die ik vervolgens allemaal doorknipte:)
Langs de afgetekende rand lijmde ik de eerste rij met halve cirkels en vervolgens liet ik de 2e rij verspringen, tot alle cirkeltjes op waren en ik dit leuke frame had gemaakt!
 
Onder mijn foto maakte ik 3 grotere cirkels en ook de foto zelf moest er aan oven, die werd ook tot cirkel versneden:)
 
Om in stijl te blijven maakte ik aan de rechterkant een ronde journaling.
 
De titel van de lay out heb ik ook in een ronde lijn opgeplakt
 
Hier nog wat details:
 
 

De journaling met wat versiering, als je goed kijkt zie je op de onderste rozet staan : sweet surprice:)


De foto met eronder 3 cirkels , ik heb sinds kort een distress tool van Prima marketing daar maakte ik de lichtere ronde cirkels van op het dessing papier.


De titel, daar hoefde ik deze keer niet lang over na te denken.
De foto van deze Lay out is door mijzelf gemaakt in Disneyland parijs waar mijn lief me als verrassing mee naar toe heeft genomen:)

Detail foto van mijn emblies, de 2e de witte bloem met het roze knoopje heb ik trouwens zelf gemaakt.
 

 Zij aanzicht van de Lay out, zo is het goed te zien dat mijn lay outs vaak veel dimensie hebben:)
 
 
Ik hoop dat jullie mijn nieuwste creatie`s weer leuk zullen vinden..
Ik vind het heerlijk om jullie reaktie`s allemaal te lezen !
 
Dank jullie wel weer voor het meelezen en natuurlijk
....
Tot snel
xox
Linn
 

3 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje Linn en wat is je cirkel lo ook leuk zeg! Wat een werk al die rondjes ponsen. Maar wel een supergaaf resultaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig weer hoor
    ik vind je kaartje helemaal top, ben echt een vintage freak hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...