woensdag 3 juli 2013

My girl

My Girl

hallo lieve volgers, deze keer weer eens een lay out van mij!
Eigenlijk maak ik veel te weinig Lay outs, en dat terwijl het heel leuk is om te doen.
Ik heb geen gebruik gemaakt van een sketch deze keer, maar ik ging , net als ik meestal met mijn kaarten doe..go with the flow.

Ik had wel een idee in mijn hoofd, gelukkig is de Lo precies zo geworden als ik wilde:))

op naar de foto`s dan maar:

 
 
Als basis nam ik een scrapvel van Prima Marketing uit de lijn: Nature Garden Collection "Candelas".
Ik heb een paar masks gebruikt en twee kleuren distress inkt: Chipped Saphire en Shabby Shutters
 
Voor de twee foto`s maakte ik een mat met een stuk cardstock, precies in de kleur groen die je ook op de foto ziet., de hoekjes van de foto en de mat heb ik afgerond met mijn corner chopper.
De mat heb ik hierna met een papier distresser van Tim Holtz bewerkt en bestempeld met de Distress inkt Chipped Saphire
 
Onder de rechter foto zit nog een mat, die maakte ik van een scrapvel van Bo Bunny (Sophie`s notebook) Ook de bloemen takjes met swirls knipte ik uit dit vel.
Dit papier heb ik ook bewerkt met de twee distress inkt kleurtjes!
 
 
 
Wat details:
 

Ik heb lekker veel bloemen gebruikt in de kleurtjes geel, wit en groen ,verder wat plakparels, blaadjes en hier en daar wat stickels:)

De titel van de Lo maakte ik met alfabet stickers van Bo Bunny


 
 
In de rechter beneden hoek een mooie vlinder van Bo Bunny en er op een van Dusty Attic

Van het scrapvel (Bo Bunny-sophie`s notebook) had ik nog een stuk over en dit
 gebruikte ik voor een lange strook en wat vlaggetjes.
de vlaggetjes bestempelde ik met groene chalk inkt en de bovenkanten heb ik met de randpons zo gekregen:)
 
Om een speels effect te krijgen lijmde ik alleen de bovenkant van de vlaggetjes vast en krulde de puntjes wat op.
 

Met deze Lay out ben ik echt wel een aar daagjes zoet geweest:)
Heerlijk om te doen dus ga ik zeker meer en vaker LO`s maken!

Iedergeval binnenkort maak ik een goeie uitleg over hoe ik mijn achtergronden maak, stap voor stap is dat veeel makkelijker uit te leggen:)

Voor nu wil ik jullie weer bedanken voor het meelezen en graag weer..

 Tot snel !!!
xox
linn

4 opmerkingen:

  1. mooie LO Linn en wat een schattig meisje was je, heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihih Alida dit is mn middelste dochter..zo zie je maar dat het klopt dat iedereen zegt dat zij zo op me lijkt:))
      dank je wel voor je lieve reaktie!
      xox
      linn

      Verwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...