maandag 8 april 2013

cards & wishes

Hallo lieve lezers,

Ik kocht pas geleden een hele leuke kit bij cards & wishes , de ontzettende leuke webwinkel van Ingrid Danvers.
Ik zal jullie eerst even een foto laten zien van de kit die "Welcome spring" heet :)

 
Ik kon bijna niet wachten om de leuke spulletjes te gebruiken, wat een heerlijke kleurtjes zeg allemaal:)
 
En deze kaarten maakte ik met de kit:
 
Voor de 1e kaart gebruikte ik een label , ik heb de randen iets aangezet met Distress inkt in de kleur Victorian Velvet.
Hierna een laag clear embossing poeder erover en het label versierd met een glazen emblie van Making Memory`s.
Het achtergrond papier dat ik gebruikte is van My Mind`s eye , follow your heart-be amazing .
Dit papier past echt perfect bij het mooie kitje van Cards & Wishes:)


Nog een close-up foto van de label:
 
Links op de kaart zit een vilten bloem, deze komt uit de kit, zo schattig he?
Ik vind het leuk als zo`n bloem net niet netjes in het midden op elkaar gemaakt is:)
 
 
 
 
 Kaart 2:
Voor deze kaart plakte ik op mijn basis kaart een stukje roze vellum waar ik een hart op heb ge-embossed met witte emboss poeder.
het hart is een stempel van Do crafts
 
Hier een detail foto van het midden van de kaart:
 

In het midden weer een vilten bloem, de label kleurde ik in een bijpassende kleur met mijn Copics en deze kreeg een mooi laagje clear emboss poeder.
Nog een strikje aan het label van bakers twine(ook uit de kit) en een stukje swirl uit eigen voorraad.
 
kaart 3:
 

Een kaart in lichtblauw.
De basis kaart heb ik met een emboss folder bewerkt , in het midden plakte ik een doily die ik verhoogde met 3d foam blokjes.
Hier op een bloem en een vlinder emblie uit het kitje :)
 
Prachtig hoe alle kleurtjes zo bij elkaar passen , ik ben nog niet klaar met deze kit ..er zit nog veel meer in.
Dat is dan wel weer voor een ander keertje:)
 
 
Voor nu wil ik jullie weer bedanken voor de aandacht en graag:
Tot snel!
xox
linn

 
 

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Linn. De eerste kaart is m'n favoriet. Ik vind het altijd zo leuk om te zien wat er met de kit gemaakt wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattige kaartjes zijn dit Linn, zo leuk in tonsurton.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoezige kaartjes, Linn, heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe kaartjes en ik ben blij dat ik via jou die te gekke website vond. Vind je kaartjes bijzonder mooi geslaagd !
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaartjes, vooral die eerste dat is mijn favoriet. Zou het komen door al dat roze :-)
    Leuk om je gezien te hebben zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaaaaaave kaarten zeg! Heerlijk, leuk om met zo'n kit te werken!!! Echt super!
    xx
    enoja
    xx
    Kiwiii

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...