dinsdag 1 januari 2013

Deck of me & cardkit van Heleen

Hallo lieve lezers

Ik wil jullie allemaal een prachtig , gelukkig en gezond 2013 toewensen!
Dank jullie wel voor jullie aandacht voor mijn creatie`s in 2012 en ik hoop dat jullie net zo enthousiast blijven in 2013.
Voor mij brengt 2013 een hele nieuwe uitdaging: ik wil namelijk een boek met uitlegjes uit gaan brengen:)
Een grote droom die misschien wel uit mag gaan komen, ik zal er iedergeval alles aan doen!

Verder ben ik begonnen aan een Deck of me, op het forum krijgen we elke week de keuze uit twee woordjes die je kan uitwerken op een tag, een LO of wat je maar wilt.
Aan het eind van het jaar heb je dan een leuk jaaroverzicht.

Ik heb gekozen om mijn kaartjes op ATC formaat te maken met een lusje eraan zodat ik deze aan een grote ring met haakje kan hangen.
Mijn eerste kaartjes zijn klaar en deze week hadden we twee zulke leuke woorden, dat ik ze allebei maar heb uitgewerkt:)

Het eerste kaartje is gemaakt naar aanleiding van het woord: Advanture
Dit is de voorkant van mijn 1e kaartje
En hier de achterkant!

Kaartje twee, met het thema: Right now
De voorkant
En de achterkant

-----------------
Dan wat heel anders, een poosje geleden hadden we weer eens een leuke cardkit swap en ik mocht een super leuk pakketje ontvangen van Heleen
Met deze gave set maakte ik twee leuke kaartjes en een tag

Kaart 1:
Wat detail foto`s:
 

Op het plaatje maakte ik met mijn pearl pennen in de bloemen wat stipjes, eerst met licht en daarna wat donkerder roze erin, zo springt het plaatje nog meer in het oog vinden jullie niet?
 


Een mooie Organza strik die ik met een stukje roze bakers twine en een knoop heb vastgemaakt.
Achter zo`n strik gebruik ik altijd een kleine glue dot zo blijft de boel veel beter zitten:)

Kaart 2:
Een lieve Doily kaart die ik zelf verzon, binnenkort zien jullie de uitleg voor deze kaart hier op mijn blog verschijnen!
 
Nog een detail foto:
 
Ik ben helemaal weg van dit mooie roze vilten bloemetje dat ook uit de cardkit van Heleen kwam:)
 
Met de aller aller laatste restjes maakte ik deze tag:
Een lief klein kaartje voor aan een bosje bloemen of een kadootje

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn creatie`s en natuurlijk ben ik snel weer hier te vinden!
Dank jullie wel voor het meelezen en..tot snel,
xox
linn
 



 
 

4 opmerkingen:

  1. wauw Linn wat een prachtige roze kaartjes heb je gemaakt, zo mooi en lekker vintage, echt Linn! en die start van je DOM is ook heel mooi, geweldig streven om een boek uit te brenen, ik zou zeggen, begin maar gauw, des te eerder kunnen we 'em bewonderen.
    Maak er mooi jaar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaartjes en tag en Atc heb je gemaakt! En dat boek, dat komt er wel!
    Al het goeds voor 2013 he meis!

    Gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vintagekaarten Linn! Heerlijk met dat rose. We kijken uit naar je boek!

    Een heel fijn en creatief 2013 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige productie, Linneke. Echt knap gedaan, hoor, typische Linn creaties.
    Laat maar komen, dat boek !
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...