woensdag 10 oktober 2012

Kaart voor Dr.Emous

Hallo lieve lezers,

Op 3 oktober j.l. ben ik in het MCL geopereerd door Dr.Emous.
Ik heb een gastric bypass gekregen, wat in normale taal een maag verkleining heet.

Van te voren had ik voor Dr.Emous een leuke kaart gemaakt, die wil ik jullie vandaag laten zien:

Wel een leuk kaartje geworden he?
een heus Volkswagen T1 kaartje(zo heet het busje)
 
Hier nog wat details:
 
 
Een detail van de stempel afdrukjes

En natuurlijk moesten er weer blommen op de kaart in bijpassende kleurtjes:)
 
Op deze kaart heb ik ook het washi tape van de Hema gebruikt.
Wat is dat toch leuk spul he dat washi tape?
Deze tape paste toevallig helemaal bij mijn kaartje!
 
Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden?
Zelf vind ik de kaart een hoog boer-zoekt-vrouw gehalte hebben , dat komt vast door de kleurtjes en het busje:)
 
Tot snel weer,
xox
Linn
 
 

9 opmerkingen:

  1. HIj is heel leuk linn! Fijn dat je de operatie achter de rug hebt! Alles goed gegaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het gaat eigenlijk prima met me , lief dat je het vraagt!
      de eerste 9 kilo zijn er al vanaf!
      yeaaah
      xox
      linn

      Verwijderen
  2. superleuk kaartje en wat lief dat je dat doet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De dokter was er ook blij mee joh! ze zei dat er nou nog nooit iemand was geweest die zo iets leuks had gemaakt voor haar!
      lag ik daar in mn bedje een beetje te blozen:)
      xox
      linn

      Verwijderen
  3. Ohhhh, een hippie camionette, keineig !! Wat een leuke krullen tussen de bloemetjes ;-) en mooie randpons. Prachtige geste voor Dr. Emous.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat let jij toch altijd erg op de details hildeke! super:)
      dank je wel voor je kei-lieve berichtje.
      de krullen tussen de blommen maak ik van de afgeknite steeltjes die ik om mn scaahtje draai en dan met wat lijm tussen de bloempjes vast zet:)
      simpel niet?
      xox
      linn

      Verwijderen
  4. Wat leuk dat je een kaartje hebt gemaakt voor de dokter! En wat voor een kaartje! Hartstikke leuk...Wat een gave stempel die van de volkswagen!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beautiful card !
    cool buses :)
    it's nice that you did such a great card !!

    XoXo
    Agnieszka

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...