maandag 6 augustus 2012

Een 2 in 1 kaart

Hallo lieve volgers,

Vorige week maakte ik voor Brenda(http://scrapgek-brenda.blogspot.nl/) een  hele leuke kaart!
Ik wilde eens wat anders doen dan anders , dus heb ik een 2 in 1 kaart gemaakt.

Brenda is al een paar maandjes in verwachting..zij en haar mannetje moesten wat geduld hebben..maar nu komt er dus een lieve gezonde baby:


De grote wolken sticker met : dreams do come true , lag al maanden in mijn la.
Eindelijk heeft deze dus een goede bestemming gekregen ...Voor Brenda en haar mannetje is er echt een droom uit gekomen!

                                                    Dit lijkt een hele gewone kaart zo he?


                                Met natuurlijk weer een boel bloemen in de kleurtjes van de kaart
Ik heb ook wat plakparels gebruikt en meeldraadjes.


en een super schattige bedel die binnenkort in onze webwinkel te verkrijgen zal zijn:)


Hier zien jullie het tweede plaatje..
Dit is dus het aparte, aan de kaart zit een flapje en als je deze omdraait krijg je een hele andere kaart!


detail van mijn stempel afdrukje , Tilda en Edwin met hun kleine baby

Zo zien jullie goed hoe de kaart in elkaar zit, het flapje zit nu aan de achterkant en zodra je deze omdraait zie je kaart met Tilda en Edwin met hun kleine baby:)
In de kaart schreef ik dat als Brenda het flapje zou omdraaien , ze dan zou zien wat zij en haar mannetje te wachten staat over een paar maandjes.

Natuurlijk  heb ik voor de baby  ook alvast een paartje lieve kleine witte slofjes gebreid:
Deze foto heb ik even van Brenda haar blog geleend, ik was zelf vergeten een foto van de slofjes te maken:)

Ik ben natuurlijk weer heel benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden?

Tot snel maar weer!
xox
Linn

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk idee, Linn. En dat bedeltje is om te zoenen. Zodra dat er is, wil ik er wel. Je zal werk hebben voor de forumdag ;-)
    Groetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. FANTASTISCH!

    Wat een gaaf kaartje zeg!
    En die slofjes.... zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...