zaterdag 21 juli 2012

Wat een verrassing!

Hallo Allemaal...
Vanmorgen kreeg ik een hele leuke verrassing in de bus!
een kaartje plus van Jacqueline!
wat is nou weer een kaartje plus?

Ik wil jullie eerst even het prachtige kaartje laten zien dat in de envelop zat:

Jacqueline maakt echt hele mooie kaartjes he?
ik ben helemaal weg van haar stijl als jullie dit ook zijn of meer van deze dame willen zien :

En dit zat er nog meer in de envelop:



Jacqueline maakt de laatste tijd zelf gips ornamenten...en heel mooi ook nog!
Er waren er wel 2 gebroken...maar die lijm ik dan wel weer.

Zij heeft er maar meteen bijpassend papier bij gedaan:)
Zodat ik meteen aan de slag kon!


Wat ik dus ook maar meteen heb gedaan!


hierboven nog een detailfoto van een van jacqueline`s ornamentjes!

Heerlijke spullen om mee te spelen, ik heb een van de ornamentjes gekleurd met Distress inkt, vintage photo en iets witter weer gemaakt met gesso:)
Ik ben erg tevreden met het resultaat en jacqueline...jij bent een lieverd , om mij zo te verrassen!!

Tot snel weer allemaal!

xox
linn





2 opmerkingen:

  1. Heel mooi, al die spulletjes. En het resultaat is gewoon gaaaaaaf !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This looks wonderful !!
    I love this style :)

    XoXo
    Agnieszka

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...