woensdag 8 februari 2012

Met grote trots presenteren ik jullie....

Hallo Lieve volgers!

Vandaag presenteer ik met grote trots ons DT Member lid Anneke.
Anneke is een lieve meid die al jaren "verslaafd " is aan het kaartjes maken en scrappen.
Zij maakt ook graag ATC kaartjes.

Wij zijn natuurlijk  ongelooflijk trots en blij dat Anneke haar creativiteit wil inzetten voor onze webwinkel!!

Jullie zullen dus op mijn blog èn in de webwinkel haar creatie`s tegenkomen, deze voorbeeldjes inspireren jullie vast!

Ik wil jullie laten zien wat Anneke bedacht met een van onze leuke camee`s:

Een detail foto:

Zoals jullie kunnen zien heeft Anneke een prachtige vintage kaart gemaakt met behulp van een mooie camee.
De afbeelding op de camee is de filmster Audrey Hepburn en de foto is uit een scene van de speelfilm: "Breakfast at Tiffany`s"

De camee en ook andere soorten camee`s zijn te vinden in onze webwinkel:
http://www.littlebird.marktplaza.nl/

Als jullie benieuwd zijn naar meer moois dat Anneke maakte...zij heeft een eigen facebook pagina:
http://nl-nl.facebook.com/people/Ann-Stegen/100003242882804

Natuurlijk ben ik weer benieuwd naar jullie reactie!!
veel liefs en natuurlijk tot  snel!
xxxxx
linn

2 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk hoor gefeliciteerd met annek de dtmember en jij ook gefeliciteerd anneke.
    Liefs en groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi meisje!

    wat een geweldige creatie is dit! Het zijn inderdaad erg mooie spulletjes die je nog hebt toegevoegd aan je winkeltje! echt super! En uiteraard gefeliciteerd aan anneke met het DT memberschap ;)

    PS: ik heb ook iets voor jou op mijn blog staan ;) kom je even kijken? :)

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...