vrijdag 30 december 2011

Crad kit (2)

Hallo lieve volgertjes!

Op de valreep van dit jaar wil ik jullie nog even laten zien welke kaarten ik heb gemaakt  met de cardkit van Nathaly(smeyli):

Kaart 1:
Een detail foto:

Ik heb via het forum een leuk klein naaimachientje gekocht en hier heb ik de kaart mee versierd, wat een leuk effect geeft dat toch he?

Het stempel afdrukje van Edwin(Magnolia) had eigenlijk een vlindernetje in zijn hand, maar dat vond ik nou niet zo passen bij de achtergrond:)
dus knipte ik die er af, ik heb een klein strookje laten zitten en heb hier een ster, ook uit de card kit , op geplakt.

Hier bij  is mn tekst wel erg toepasselijk he?

Kaart 2:

En weer een detailfoto:) :
Op de detailfoto kunnen jullie goed zien dat je de Derwent shaduw techniek (http://made-by-linn.blogspot.com/2011/12/magnoliamaar-dan-anders.html) Heel goed is uit te voeren in andere kleuren...ik koos bijpassend bij het papier voor blauw!

Hoe vinden jullie het labeltje?
Die zitten aan de spijkerbroeken van Hans als hij ze nieuw heeft...geinig he?
Zelfs het touwtje van het labeltje zit er al aan, ik heb er alleen een stikje in gemaakt en versierd met 2 sterren bedeltjes:)

Natuurlijk ben ik benieuwd wat jullie van mn crea`s vinden?
altijd leuk om te lezen al jullie reaktie`s!

Heel veel liefs en tot snel
xxxxxxxx
linn

1 opmerking:

  1. Hallo Linn,
    Leuk om te zien hoe jij met kleuren bezig bent. Deze manier van kleuren gebruik ik al een paar jaar. Maar weer even anders. Dat heb ik op Pergamanoles geleerd. Dat kan ik nu niet meer, pergamano. Maar kleuren nog wel.
    En nu zal ik maar eens volger worden.
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...