dinsdag 29 november 2011

Cards & Wishes Guest Designer Call

Op de site van Cards & Wishes, de erg leuke webwinkel van Ingrid Danvers, is er een Call voor een Guest Designer voor de maand Januari 2012.

Ik vind de creatie`s van Ingrid erg leuk en uniek en wat lijkt het me gaaf om een maandje guest designer te zijn voor haar !

De opdracht is om aan de hand van een sfeer foto, een kaart, Lay out of een ander project te maken.
Hier zien jullie de sfeer foto:

Ik ben helemaal weg van het sfeertje van deze foto`s en ik kwam al snel op een erg leuk ideetje:)
Het was wel even een werkje om alles bij elkaar te zoeken en maken , maar jongens, wat een leuk werkje en wat ben ik tevreden!
Dit is mijn uitwerking geworden....tadaaaaaaaaa:

Natuurlijk heb ik ook nog wat detail foto`s gemaakt:

Het bovenste vakje met een echt sleuteltje en erachter een Hongaarse postzegel:)


Dit is het middenvak waarin ik met kruissteekjes het woordje Home heb geborduurd.
Het stukje aïda heb ik met behulp van aslan in het kijkast/huisje geplakt.

op deze foto zien jullie een roosje van Magnolia en een oud en gebruikt autolampje uit onze auto:)
Voor dit vakje heb ik een  vintage knopenkaartje omwikkeld met bakers twine.

De laatste detailfoto:
links een vintage naaldenmapje en rechts een klokje en stoffen brad.

Wat vinden jullie van mijn uitwerking?
Veel elementen van de sfeer foto komen terug in mijn uitwerking iedergeval!
En nu maar duimen dat Ingrid hier net zo blij mee is als ik....duimen jullie mee voor mij?

heel veel liefs en ik hou jullie natuurlijk op de hoogte:)
xxxxx
linn

ps: De bovenste drie foto`s hebben een iets ander licht...het werdt in een keer donker hier zeg!

2 opmerkingen:

  1. Dat heb je mooi gemaakt, Linn. Erg leuk!! De inspiratie van de foto's is duidelijk terug te vinden in je creatie. Bedankt voor je inzending.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk huisje heb je gemaakt zeg echt helemaal leuk!! Heel veel succes ik ga voor je duimen dat jij in DT Lid word!!
    Liefs brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...