dinsdag 28 juni 2011

2 paper piecing kaartjes

Ik loop wat achter met mn kaartjes te laten zien hier op mn blog:)
als eerste dan maar twee paper piecing kaartjes.
verderop in mn blog kan je een uitleg lezen over deze techniek.

kaart 1:
sail on

Het achtergrond papiertje is een stukje papier van basic grey, snow pear.
ik had al een kaart gemaakt met de voorkant van dit papier , maar bij deze kaart vond ik de acterkant van het papier mooier staan!

Dit papier heb ik met mn schaartje bewerkt en met een witte gel pen heb ik er stiksels op getekend.
met een figuurschaar een cirkel geknipt uit ribbeltjes karton en hierop het bootje geplakt.
De zeilen heb ik met dubbelzijdige foam blokjes vast geplakt.

Als laatste ben ik met mn inkt kussentje langs het kaartje gegaan en langs een ticket.
lettertjes erop en...klaar.

Ik ben erg tevreden met de tekst al zit nu wel de hele dag het liedje "sail on "van Lionel Richie in mn hoofd:)
zie ook:
http://www.youtube.com/watch?v=U5WAdeDe0cU


-----------------------------------------------------------------------------------------------
kaart 2
party time
als ondergrond een lichtroze kaart.
Voor de schoentjes heb ik allerlei restjes gebruikt, dun lint, bloempjes en stras steentjes.
Het randje kreeg ik van jacq en aan de zijkant heb ik nog een stukje van een taart onderleggertje gebruikt.

Ik vond deze kaarten heel leuk om te maken en hoop dat jullie ze ook leuk vinden?
bedankt voor het kijken en tot snel!!
veel liefs
xxxx linn

2 opmerkingen:

  1. hallo Linn, dank je wel voor je reactie op DIOL. Als je me linken mailt naar je werkbeschrijvingen dan kan ik ze binnenkort inplannen :)
    groetjes, Dymphie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind jullie reaktie`s heel erg fijn om te lezen!
alvast heel erg bedankt dat je wilt reageren!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...